Moč znamke delodajalca - Kaj bo privabilo iskalce zaposlitve prav k vam?
Kako nase opozoriti tiste, ki aktivno ne iščejo nove zaposlitve, vi pa si jih želite v svoji ekipi?

Blagovna znamka delodajalca je že nekaj časa aktualna besedna zveza, njen pomen pa raste z naraščajočimi težavami pri iskanju ustreznih sodelavcev. Kot pri vsaki blagovni znamki gre tudi tu za enako definicijo – za celostno izkušnjo, za skupek vseh izkušenj, ki organizacijo (delodajalca) v očeh uporabnikov – vaših zaposlenih in talentov na trgu - razlikuje od konkurence.
Kdo so vaši uporabniki in potencialni uporabniki? Kakšno izkušnjo jim želite nuditi? Kako to izkušnjo narediti navdušujočo? In zakaj je to sploh pomembno?
Z močno blagovno znamko boste lažje zadržali svoje zaposlene in lažje pridobivali talente. Dobili boste višji delež ‘pravih’ prijav. Znižali boste stroške zaposlovanja. Če je šlo nekoč le za modno muho, je danes grajenje blagovne znamke delodajalca ena ključnih strateških nalog. In pri generaciji Y, pri milenijcih, ki kulturo podjetja postavljajo na prvo mesto pri kriterijih zaposlitve, je skrajni čas, da »employer branding« jemljemo resno.
Pokličite nas in skupaj bomo pripravili vse potrebne korake, da se boste počutili varne in opremljene za uspešno delo v dobi generacije Y in Z, ki šele prihaja!
Teme, ki jih bomo skupaj razdelali, vi pa boste v nadaljevanju lahko sami upravljali z njimi, so na primer:
- zemljevid uporabniške poti
- onboarding novih zaposlenih in dlje
- definicija bolečih točk
- definicija kanalov in stičnih točk ter smiselnih vsebin