Koristne informacije ob prijavi na delovno mesto
Motivacijsko pismo oz. spremni dopis je v primerjavi s kakovostjo prošenj, ki jih dobivajo z nami povezana podjetja v tujini, najšibkejši člen prijav v Sloveniji. Je izredno neizkoriščeno sredstvo lastne tehtne promocije s strani kandidatov.
Motivacijsko pismo oz. spremni dopis, ki ga priložite prijavi, je prvo, kar svetovalec, ki vodi izbirni postopek primernega kadra, prebere. Gre za prvi vtis skozi pisano besedo. Spremno pismo je vaš osebni prikaz zanimanja za delovno mesto, ki ga izkazujete. Predstavljajte si, da vašo prijavo na prosto delovno mesto prebere oseba in da ta oseba običajno prebere veliko prijav. Zakaj ne bi pustili vtisa in si s tem izborili povabila na razgovor? Iskren naniz besed bo prepričal svetovalca oz. svetovalko, da to ni le tipsko sporočilo, ki ga pošiljate kot prijava na vsako delovno mesto, ker nujno rabite zaposlitev.
Kaj velja v motivacijsko pismo vključiti?
Izpostavite, kaj vam je v oglasu za delovno mesto všeč, v čem se prepoznate in kdaj ste podobne stvari že počeli. Globoko v sebi imate odgovor, kaj vas motivira, da ste izbrali ravno ta oglas, da se nanj prijavite. Odgovorite si in izpišite to na spremni dopis. Poskusite se izogniti tipskim stavkom, saj želite ponuditi nekaj svežega. Tudi če menite, da niste „pisec" in sicer raje uporabite kakšen "dober" stavek, ki ste ga našli v kakšni drugi prošnji, vedite, da vse, kar se bo na list papirja izlilo iz vas samih, bolje zrcali vas kot osebnost. Poskusite odgovoriti, kaj vas motivira, da bi tako delo opravljali, kje ste se s podobnimi vsebinami, ki jih zahteva delovno mesto na karierni poti že srečali, s čim se ukvarjate, zakaj mislite, da ste prav vi prava oseba. Spremni dopis naj vseeno ne bo predolg, velja enako kot za druge dopise v poslovnem svetu. Zadostuje ena stran A4.
Srečno pri pisanju in zaupajte sami vase - tudi če vam spisi pri slovenščini niso vedno šli dobro od rok.
Podjetjem, ki iščejo svoje bodoče sodelavce, pomagamo z različnimi storitvami upravljanja s kadri. Pri tem je naročnik tisti, ki določa obseg sodelovanja – bodisi gre za celoten postopek iskanja in izbora, ali zgolj posamezne korake znotraj iskanja in izbora kandidatov. Odločitev o zaposlitvi novega sodelavca samostojno sprejme naročnik.
Razlogi za vključitev svetovalnega kadrovskega podjetja so različni – nekatera podjetja želijo na prvi stopnji iskati sodelavce anonimno in ne želijo razkriti svojega imena, nekatera preprosto nimajo lastnih zmogljivosti za iskanje novih sodelavcev, spet druga pa se želijo opreti na strokovno in izkušeno mrežo, ki jo ponuja zunanji svetovalec.
Splošen pregled TRESCONovih storitev najdete tukaj; več informacij o posameznih storitvah pa lahko preberete na ustreznih podstraneh s podrobnejšimi opisi.
Svetovalno kadrovsko podjetje deluje na podlagi ekskluzivnega naročila določenega podjetja, za katerega išče visoko usposobljene in izkušene (vodilne) sodelavce za stalno zaposlitev.
Pri posredovanju kadrov leži težišče na izmenjavi poklicno usposabljanjih kandidatov, ki si želijo zamenjati delovno okolje, pri čemer pri takem sodelovanju ne gre za ekskluzivno pogodbo.
Pri 'leasingu' kadrov delodajalec svoje zaposlene prepusti tretjemu podjetju; zaposleni je v delovnem razmerju pri kadrovski agenciji; ta model se praviloma uporablja za pokrivanje sezonskih potreb in pri premoščanju ozkih grl.
Če niste našli nobenega ustreznega razpisa, vseeno pa bi nam radi poslali svoj življenjepis in motivacijsko pismo, ste nadvse dobrodošli. Pošljete nam e-pošto na pisarna@trescon.si.
Lahko nas pokličete na +386 1 581 92 15 in z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja in z vami delili vse razpoložljive informacije. Prosimo vas samo za razumevanje, da delodajalcev v prvi fazi pogosto ne smemo razkriti.
- V kolikor že od prej razpolagamo z vašimi podatki, nam popolnoma zadoščata osvežen življenjepis in vaše motivacijsko pismo. Če pa smo bili v stiku pred kratkim in so vaši podatki aktualni, lahko samo po telefonu javite v naše tajništvo, da si želite, da vas vključimo v željeni postopek izbire.
- V kolikor še nimamo vaših podatkov, vas prosimo za življenjepis s podrobnejšim in razumljivim opisom vaših izkušenj ter vaše motivacijsko pismo.
Vse dokumente nam po e-pošti na naslov pisarna@trescon.si. Prosimo, upoštevajte omejitve za prenos podatkov in prilagodite velikost vaših datotek (skupaj največ 4 MB), tako da bomo vašo prijavo zanesljivo prejeli.
Praviloma morate pripraviti enak obseg informacij, ne glede na to, ali se prijavljate preko svetovalnega podjetja ali neposredno delodajalcu. Nam pa je sicer v pomoč, če ste pri opisu vaših preteklih zaposlitev in izkušenj lahko bolj podrobni in nam na kratko opišete projekte in naloge, na katerih ste delali. Da lahko kar najbolje ocenimo, katero delovno mesto bi vam najbolj ustrezalo, si moramo ustvariti čimbolj popolno sliko vaših kompetenc in celotnega profila.
Poleg vaše poslovne kariere nas zanimajo tudi vaš pogled na potencialno novo delovno mesto, geografske in vsebinske preference, področje odgovornosti, predstave o plačilu, morebitni 'zaznamki zaupnosti' (več informacij v nadaljevanju pod Kaj je 'zaznamek zaupnosti?') in podobno.
Če ste nam jo poslali po elektronski pošti na pisarna@trescon.si, prejmete TRESCONovo avtomatsko generirano potrdilo o prejemu.
Trudimo se, da bi bili kar najbolj ažurni, oglasimo pa se vam najkasneje v 10 do 14 dneh.
V kolikor v tem času ne prejmete odgovora, nas prosimo, pokličite na +386 1 581 92 15, da ugotovimo, ali smo vašo prijavo zagotovo prejeli in kakšen je status razpisnega postopka.
Prosimo, pokličite nas na +386 1 581 92 15 ali preverite po e-pošti pisarna@trescon.si, če smo vašo prijavo prejeli in je že v izbirnem postopku oziroma, kakšen je status.
Ne, tako nikdar ne poslujemo. Šele, ko se z naročnikom in z vami osebno pogovorimo o konkretnem razpisu, se sami odločite, ali vašo prijavo naročniku posredujemo ali ne.
Da. Zagotavljamo vam absolutno diskretnost in zaupno obravnavo vaše prošnje kot tudi vseh osebnih podatkov. Še dodatno pa lahko označite tiste, ki imajo 'zaznamek zaupnosti' (več informacij v nadaljevanju pod Kaj je 'zaznamek zaupnosti'?).
Praviloma razkrijemo ime delodajalca tekom postopka, kandidatom v ožjem izboru.
Osebne podatke hranimo samo v primeru, da ste nam jih sami poslali ob prijavi na prosto delovno mesto.
Vse tako pridobljene osebne podatke hranimo strogo v skladu z veljavnimi predpisi/zakonodajo, zlasti z novo evropsko Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR), ki je stopila v veljavo 25. maja 2018. Uporabljamo in obdelujemo jih izključno in samo za pomoč pri pridobivanju zaposlitve, torej na področju iskanja in izbora, do pisnega preklica kandidata. Le z vašim soglasjem jih posredujemo tretjim osebam, ki so naši poslovni partnerji. Izrecno pa želimo poudariti, da kljub vsem varnostnim mehanizmom elektronski prenos podatkov (internet, komunikacija preko e-pošte, on-line prijave) ni stoodstotno varen in zaščiten pred vdorom nepooblaščenih oseb.
Na osebni pogovor vas povabimo z enim naših senior svetovalcev. Ker večino naših naročnikov zaradi dolgoletnega sodelovanja že precej dobro poznamo, vam lahko o podjetju in razpisanem delovnem mestu nudimo temeljite in kompetentne informacije. V tem skupnem pogovoru vam pojasnimo tudi nadaljnji potek razpisa in s tem povezane časovne okvirje.
Če je pri prvem razgovoru navzoč že tudi predstavnik naročnika, vas o imenu podjetja predčasno obvestimo.
Evalvacija oziroma testiranje praviloma ni sestavni del prvega pogovora. V kolikor pa bi bil bilo testiranje vendarle že predvideno, vas bomo tudi o tem obvestili pred srečanjem.
Portale, s katerimi sami upravljamo (www.trescon.si), dnevno posodabljamo in takoj ko je delovno mesto zasedeno, oglas zanj zbrišemo. Na ažurnost oziroma aktualnost ostalih, zunanjih portalov pa nimamo vpliva.
Dnevno prejmemo veliko število prošenj in sočasno potekajo različni izborni postopki. Zato iz preprostih organizacijskih razlogov ne moremo vedno vsakega odgovora individualno in izčrpno utemeljiti in prosimo za vaše razumevanje.
Poslal sem vam prošnjo in prejel negativen odgovor. Kaj se v tem primeru zgodi z mojo dokumentacijo?
Svojo prošnjo in ostale dokumente lahko kadarkoli zahtevate nazaj (glej Zakaj in kako TRESCON shranjuje podatke o prijavah? in Kam in v kakšni obliki vam lahko pošljem svojo prijavo, katere dokumente potrebujete?) Lahko ste prepričani, da vašo prošnjo obravnavamo zaupno in je brez vaše privolitve ne bomo pošiljali naprej.
Ne. Brezplačno je tako vključevanje podatkov v našo bazo kot tudi morebitno konkretno posredovanje delovnega mesta. Oboje je za vas povsem neobvezujoče in ni povezano z nikakršnimi stroški.
V kolikor vas povabimo na osebni razgovor pa sami nosite stroške prevoza in vašega časa.
Ko sprejmete novo delovno mesto, vas lahko spremljamo s posebnim programom coachinga – executive placement. Prav tako nudimo tudi dodaten karierni coaching, da lažje izoblikujete svoje osebne razvojne cilje.
Pod zaznamkom zaupnosti lahko navedete tisto podjetje ali organizacijo, kjer se ne želite potegovati za delovno mesto oziroma kamor v nobenem primeru ne želite, da pošljemo vaše podatke in prošnjo.
Vsa aktualno razpisana delovna mesta so objavljena na naših spletnih straneh pod 'Prosta delovna mesta'.
Seveda, na vsak način, v kolikor gre za bistvene informacije. To so lahko vaši kontaktni podatki, nova geografska preferenca pri zaposlitvi, na novo prevzeto delovno področje, sprememba delovnega mesta, sprememba vaše pripravljenosti za zamenjavo ali tudi pomembna nadgradnja vaše izobrazbe/znanja (tuj jezik, …).
Za naše naročnike je bistvenega pomena, da jih v začetni fazi iskanja povsem razbremenimo, da pridobimo kar najširši relevanten nabor in smiseln izbor. Le pri anonimnem oglasu si lahko zagotovijo, da bodo vse prijave poslane na Trescon in ne neposredno njim.
Pri nadaljevanju postopka seveda naročnika razkrijemo, tako da se lahko bolje pripravite za osebni razgovor.
Ne. Prijavo pošljete nam, saj se je delodajalec odločil, da izbirni postopek zaupa TRESCONu. Tako bi tudi vse neposredno naročniku poslane prijave ta preposlal k nam.